Van cee naar het einde van de wereld (fisterra).

11 mei 2018 - Fisterra, Spanje

Na een goede nacht en een uitgebreid ontbijt zijn we in de regen vertrokken. Gelukkig was de tocht niet te lang.ondanks het minder goede weer verbaasde de natuur ons opnieuw. De weg slingerde zich van strand tot strand. We konden het dan ook niet laten om de zee op te zoeken en schelpen te rapen. Wij leerden vandaag de camino ook op een andere manier kennen,nl. In de regen maar het hoort bij deze kust. Ook dit was een leuke ervaring. Drijfnat stapten we finisterra binnen. Ons appartement overtrof onze verwachtingen. Uit elk venster hebben we zeezicht. En wat nog leuker was om 3 uur was de regen weg en brak de zon door. Dus konden wij onze wandeling naar de vuurtoren aanvatten. 3km bergop. Daarna werden we allemaal stil. Dit was tot nu toe het hoogtepunt van onze reis. En zoals vorig jaar in Santiago kwamen we ook nu al onze medepelgrims daar tegen. We hebben wat gerust op de rotsen en van het zonnetje genoten. Uiteindelijk hebben we onze steentjes en schelpen van de rotsen en van de wereld geworpen. Dan nog lekker gaan eten en nu in ons bedje kruipen om morgen weer fris en monter te zijn voor onze volgende tocht. Tot morgen.

1. Marlies Schoefs:
    11 mei 2018
    Tot morgen en merci voor het fijne verhaal
  2. Marie-Therese (memeke):
    12 mei 2018
    Dat het zonntje doorbrak om drie uur was zeker jullies beloning. Een grote proficiat!!!
  3. Rose:
    12 mei 2018
    Jullie doorzettingsvermogen in de regen werd beloond met een stralende zonnetje!!☀☀☀.
  4. Yannick:
    12 mei 2018
    Heel goed gedaan, doorzettertjes!
  5. Marie-Therese (memeke):
    13 mei 2018
    Ik zou zo graag het vervolg lezen maar ben misschien te ongeduldig en te nieuwsgierig. Goede nacht moedige dames.
  6. Julie:
    Dag lieve moedertjes!
    Jullie worden wel extra gemist vandaag...
    Geniet nog van jullie laatste wandeltocht.
    Dikke kus en fijne moederkesdag.
  7. Christine:
    13 mei 2018
    Veel succes en geniet van jullie laatste wandeltocht. Een fijne moederkesdag dames jullie zijn toppers 💋💋💋
  8. Jo:
    13 mei 2018
    Gelukkige moederdag!! Fier om zo'n ”fantastic" mama te hebben! 💋💋💋 PS: kan ik woensdag blijven eten? 😜
  9. Mia:
    13 mei 2018
    Fijne moederkesdag voor allemaal en geniet van uwe laatste dag