Vertrokken

7 mei 2018 - Santiago de Compostela, Spanje

Om half 5 deze morgen vertrok de boemelauto via s herenelderen en millen naar Machelen en Zaventem. Zoals jullie van ons verwachten, zonder enig probleem. Maar dan..
Na een lekkere hele lange koffie en een beetje rondgezeuld,werd het tijd voor een laatste sanitaire stop. Deze moest echter abrupt onderbroken worden door de last call voor onze vlucht. De tungrirun werd ingezet. Buiten adem kwamen we aan de gate en ditmaal konden we zonder aanschuiven rechtstreeks door naar onze plaats in het gevulde vliegtuig. Elk nadeel heb zijn voordeel. Enfin we zijn er zonder andere problemen geraakt. Het was thuis komen en toch zijn we een beetje ontheemd. Jacob heeft ons welkom geheten en we hebben onze zorgen en onze dank bij hem neergelegd. Toch was het anders dan vorig jaar. Geen tochtgenoten, geen beloning en geen eindverhaal. Wel een nieuw begin waar we nog niet klaar voor zijn. Nog geen wandelen in ons hoofd, daarom hebben we het toeristisch treintje genomen. Daarna naar de mis en hop... opnieuw de botafumeiro... op een schele maandag. Traantjes van geluk. Onze credential is splinternieuw met de eerste stempel. Stokken liggen gereed en morgen met frisse moed ertegen aan. Buen camion.

1. Yannick:
    7 mei 2018
    Amuseer jullie!
  2. Rudy:
    7 mei 2018
    Om half 5 in Tongeren vertrekken voor een vlucht die om 9u vertrekt en toch moeten spurten voor de laatste call ??? Maar dus toch goed aangekomen.
    Die botafumeiro wordt zeker speciaal voor jullie georganiseerd.
    Smeer morgen de kuiten maar in. Goed begonnen is half gewonnen.
    PS: Om de week zonder vrouwen goed te starten zijn Gerard en ik troost gaan zoeken op terras in Bilzen.
  3. Christine:
    8 mei 2018
    Dames een goede start vandaag,hopelijk valt het weer goed mee. Hier vandaag tot 28°. 👍🎿🚶😘
  4. Marlies Schoefs:
    8 mei 2018
    Een fijne wandeldag gewenst grts
  5. Kelly:
    8 mei 2018
    Amuseer jullie en walk on xx
  6. Marie-Therese (memeke):
    8 mei 2018
    Ik ben jaloers maar oh zo fier op jullie. De naam vind ik echt perfect gevonden:DE VIJF FANTASTISCHE VROUWEN. Goede reis en veel plezier!
  7. Julie:
    Dag lieve dames,
    Wat goed dat jullie jullie zorgen hebben neergelegd bij Jacob. Dat is al minder gewicht voor jullie tocht!
    Ik wens jullie nog mooie bezinningsmomenten, veel plezier, lekker eten, zalige bedjes, weinig kwaaltjes en net voldoende zonnestraaltjes toe.
    Dikke kus
    Julie