Onze eerste wandeldag.

8 mei 2018 - Negreira, Spanje

Na een lekker ontbijtje zijn we afscheid gaan nemen van Sint Jacob. We zijn weer klaar voor onze eerste tocht, naar negreira. Wat ons dadelijk opvalt, is dat we met veel minder pelgrims zijn dan vorig jaar. Na niet meer dan 2 km leiden de wandelwegen ons door de mooie groene natuur. Het was een pittig tochtje... bergop en bergaf in the middle of nowhere. Gelukkig vonden we een taberne waar we een lekker pelgrimsbord aten. Na het eten besloten marroos en lucienne toch met de taxi naar het hotel te rijden. Een verstandige beslissing. Er volgde een lange klim wat ons heel wat zweet koste ! Fris en monter zaten ze ons op te wachten en deden we het terras alle eer aan ! Nog wat nagenieten van de tocht in het zonnetje. Morgen ons een hele lange moeilijke 3sterrentocht. Dus vroeg in bed en vroeg uit de veren. Tot morgen.

1. Kelly:
    8 mei 2018
    Super... die hebben jullie toch al maar gehas! Op naar morgen. Xx
  2. Marlies Schoefs:
    Succes
  3. Sabine:
    8 mei 2018
    Super nu dan maar goed rusten voor morgen.
    Geniet nog van jullie avond.
  4. 3 plus 1:
    8 mei 2018
    Inderdaad prachtige natuur in deze streek. Ook lekkere wijn daar en helemaal niet duur. Dat hebben jullie wel verdiend denk ik
  5. Christine:
    8 mei 2018
    Goed gedaan voor 1 ste dag, nu effe genieten. Dan goed uitrusten voor morgen. Succes morgen 🍀🚶👍 😘
  6. Christel en Fie:
    8 mei 2018
    Dat hebben jullie toch al gedaan....doe zo verder. Super!!!!!!
    Nog een fijne avond allemaal.
  7. Christine:
    8 mei 2018
    Goed gedaan voor de eerste dag nu nog effe genieten en dan rusten voor morgen. Succes morgen 🍀🚶🎿👍😘
  8. Jean-Marie en Marie José:
    8 mei 2018
    Super, goed rusten en succes voor morgen
  9. Arlette:
    8 mei 2018
    Dat is toch al een flinke start. 👍 na een goed slaapje kunnen jullie er weer invliegen. Veel plezier meisjes.
  10. Mia:
    8 mei 2018
    Dikke duim meisjes, wel te rusten en morgen er weer tegenaan
  11. Inge:
    8 mei 2018
    Veel moed voor morgen!! Geniet er van! Ook van het zweet en de pijntjes, het hoort er allemaal bij! Respect voor jullie!!!
  12. Mia:
    8 mei 2018
    Dikke duim meisjes .rust goed en morgen er weer tegenaan.
  13. Mengels Raymond:
    8 mei 2018
    goed begonnen,doe zo verder dames succes morgen,marina-raymond
  14. Rose:
    8 mei 2018
    Goed gedaan meisjes!!! Rust voldoende zodat jullie morgen een nieuwe uitdaging aangaan😁
  15. Rudy:
    Morgen 35 km.
    Dus vanavond geen alcohol en deze nacht handen boven de lakens.
    Veel succes morgen.
  16. Marlies Schoefs:
    9 mei 2018
    Chapeau je moet het maar doen
  17. Brigitte:
    9 mei 2018
    Geweldig! Succes voor de volgende dagen. En vergeet vooral niet te genieten van jullie tochten en de omgeving!