Van lires naar muxia.

13 mei 2018 - Muxia, Spanje

Lekker ontbeten met zelf gemaakte produkten. De beste toast ooit. Op kaart leek de tocht zwaar, maar geoefende stappers zoals wij ondertussen zijn, draaien hun hand er niet voor om. Zelfs Marina met haar pijne teen gaat verder op karakter. Het was weer mooi en weer anders. Vandaag zijn we voor het eerst een donativo tegen gekomen. We namen bananen en deden een klapje met de mevrouw. Binnen gekomen in muxia zijn we eerst gaan eten, daarna onze muxiana gaan halen. Dan naar het kerkje van de virxe da Barca. Heel indrukwekkend en het einde van onze tocht. Straks nog naar de mis en eten en naar onze albergue. Morgen om 3 uur staat onze taxi klaar. Morgen zijn we weer in Belgica. Bedankt om ons te volgen.

1. Marlies Schoefs:
    13 mei 2018
    Bedankt dat we mochten volgen
  2. Astrid:
    Goed gedaan meiden!! Veilig reis terug morgen!! Xx
  3. Mia:
    Petje af voor jullie .voor morgen een goede vlucht. XXX
  4. Rose:
    13 mei 2018
    Chapeau meisjes!!!👍 Jullie verdienen een medaille voor moed en doorzettingsvermogen 🍸🍾. Heel fijne terugreis morgen🌹🌹🌹
  5. Mengels Raymond:
    13 mei 2018
    proficiat dames Jullie hebben dat weer geweldig gedaan, chapeau .Fijne en veilige reis terug morgen .grtj.
  6. Christine:
    13 mei 2018
    Proficiat Dames, jullie hebben dat weer geweldig gedaan. 👍 Geniet er nu nog samen van. Morgen een veilige terugreis en tot in Belgie 💕 💋💋💋
  7. Marie-Therese (memeke):
    13 mei 2018
    Een dikke proficiat aan jullie vijf. Ook wil ik jullie danken voor de vele boeiende verhalen, door het lezen van deze is het alsof ik erbij was en dat ik, zonder inspanningen, heb deel genomen aan jullies pelgrimstocht. Komt morgen veilig thuis. Xxx
  8. Christel en Fie:
    14 mei 2018
    Proficiat Dames, dat hebben jullie alweer ferm gedaan . Super.
  9. Marlies Valkenborg:
    22 mei 2018
    Proficiat alle vijf ! Jullie hebben het weer goed gedaan zo te horen aan de verhalen van Marie_Rose en de mooie foto’s
    Fijn om jullie blog toch nog te lezen .
    Marlies