The Fantastic Five 2

23 april 2018 - Tongeren, België

Nu is het aftellen begonnen. Vandaag over 2 weken zijn we in Compostela en kan ons nieuw avontuur beginnen.

We hopen dat de weergoden ons net als vorig jaar gunstig gezind zijn zodat we onze tochten zonder al te veel nattigheid kunnen voltooien.

Jullie kunnen ons dagelijks volgen op onze blog die we gaan voorzien van foto's en een relaas van de voorbije dag.

1. Kelly:
    23 april 2018
    Dat gaat ook weer lukken.. met of goed weer.. dan wandelt ge maar iets rapper 😀💪
  2. Josine Moermans:
    24 april 2018
    Met die ingesteldheid gaan we ook vertrekken. Maar, al babbelend, geraken we er ...
  3. Nathalie:
    24 april 2018
    Super dames! Jullie gaat dat weer heel erg goed doen... en wij duimen mee en volgen de blog ;-)
  4. Mengels Raymond:
    24 april 2018
    veel succes dames,met jullie ingesteldheid moet dat zeker lukken en mooi weer krijgen jullie er boven op
  5. Sandra:
    24 april 2018
    we kijken al weer uit naar de lekkere gerechtjes en drankjes:-)
    Veel plezier!
  6. Partoens Marie-Rose:
    24 april 2018
    en ik heb de kriebels in mijn buik van het aftellen, maar we maken er toch het beste van met zo'n toffe bende kan het niet anders.
  7. Lucienne en gerard:
    24 april 2018
    Elke dag streepje op kalender😀
    Verheug er mij op om met die 4 super meiden weer aan onze tocht te beginnen
    🚶🏃🚶🏃🚶🏃🚶🏃🚶🏃🚶🏃🚶🏃
  8. Ester:
    24 april 2018
    Veel plezier dames...zal wel geen probleem zijn zeker... Doe dat goed👍😉
  9. Marleen:
    25 april 2018
    Veel succes dames ! Dit wordt beslist weer een superleuke tocht. Geniet er allen van.
  10. Donvil monique:
    26 april 2018
    allemaal veel leute en plezier!!!!!!!!Met zoveel kletsende, babbelende,gibberende, plassende meisjes moet en zal dat nieuwe verhalen opwekken
  11. Arlette:
    28 april 2018
    Gaat weer super worden....met of zonder zon
  12. Rose:
    30 april 2018
    Jullie gaan dat weer fantastisch doen meisjes!!!! Jullie zijn een heerlijke bende samen !!!