Voorbereiding

24 april 2018

Wetende dat we heel wat km's moeten maken, is het raadzaam om vooraf onze spieren te trainen. Je kan ons dan ook regelmatig tegenkomen in open veld, bos of hei. Dinsdag 24.04 liepen Maroos, Lucienne en Marina het kalverenpad in en rond Grote Spouwen. Wat een ontdekking en toch zo kortbij ! Zelfs de '''Compostella wegwijzer'' kwamen we onderweg tegen ! Als dat geen teken is ! De heilige Jacobus verwacht ons op 7 mei. Maar eerst op 1 mei onze zegening halen in Rutten, het pelgrimsdorp van Tongeren ! Ondertussen oefenen we lustig verder !

1. Marina:
    24 april 2018
    Alle wegen leiden naar Compostella !
  2. Partoens Marie-Rose:
    25 april 2018
    ja dit is zelfs in Membruggen
  3. Donvil monique:
    hoi hoi hoi ik heb de blog al gevonden
    mijn kin is nog blauw....mijn ribben doen nog pijn ....voor de rest alles in orde ...oefenen jullie nog maar allemaal goed......nu al veel plezier
  4. Nathalie:
    26 april 2018
    Geweldig! Geniet ervan dames x
  5. Arlette:
    28 april 2018
    Jullie kunnen aftellen...toch weer spannend . Fijn om jullie te kunnen volgen.
  6. Marie-Therese (memeke):
    30 april 2018
    Zo tevreden dat ik jullie kan volgen op jullies pelgrimstocht. Dank daarvoor, zo voel ik me ook, voor een stukje, een pelgrim, geniet ervan met een lach en een traan. Dikke zoentjes